Orderpicker
De uitdaging
Een instroom aan orderpickers met een hands-on mentaliteit.
- Lage instroom aan sollicitanten
- Uitbouwen van sterke employer branding
- Kwaliteit van sollicitanten verhogen
- Kost per aanwerving verlagen
De doelstelling is simpel: De online visibiliteit van de openstaande vacatures verhogen door de juiste doelgroep te bereiken om zo snel als mogelijk de juiste medewerkers aan te werven.
De oplossing
1 Vacature campagne
Mooie beelden en een juiste weerspiegeling van je bedrijf trekt mensen aan.
Door de juiste content om te vormen in advertenties en deze richting de juiste doelgroep te richten, waren we snel in staat om kwalitatieve leads te verzamelen voor recruitment en HR.
2 Growth Creatives & Facebook Advertising
Na een doelgroepanalyse kozen we voor Meta als plaatsing van onze advertenties. Daarin werden verschillende creatives als advertenties opgezet en ten opzichte van elkaar getest om de best presterende ads te vinden.
3 A/B Testing & optimalisatie obv data
Welke visuele assets converteren het best? Video of foto? Welke targeting opties brengen de beste kwaliteit van sollicitanten met zich mee?
Door continu verschillende aspecten van de campagnes en digitale strategie te blijven testen werkten we naar een optimaal resultaat toe op korte tijd.
Het resultaat
3
Weken looptijd
177
Gekwalificeerde sollicitanten voor Eltra
25 %
Minder budget nodig
+ 6
Nieuwe medewerkers